Ще одні курси

В червні і серпні побувала я на курсах вчителів мистецтва, яких навчали принципам викладання в 1 класі Нової української школи! 🤗 По-перше це було спочатку важко, бо потрібно переосмислити все те, про що знала! 🙄По-друге це було пізнавально, я дуже багато дізналася нових форм, методів, прийомів для роботи на уроці з музичного й образотворчого мистецтва🤗! По-третє - ІНТЕГРАЦІЯ💓, вона мене дуже хвилювала, і я точно "ЗА" те, щоб майже кожен урок був інтегрований, чи то діяльнісно чи то міжпредметно.
Я дуже рада, що познайомилась з вчителями, моїми колегами з мого предмету, обмін досвідом - це прекрасно.😘 Я тепер знаю, що кожний вчитель - індивідуальний, особливий, не схожий ні на кого!!! Ми здружились з першого дня, взагалі вчителі галузі мистецтва дуже відкриті, позитивні, творчі, ідейні, креативні, і в нас ніколи не згасне активна іскорка!👩‍🎤 Зустрінемось ми скоро, через рік, на курсах по 2 класам)))

Немає коментарів:

Дописати коментар