Я на МОМ в Києві

Я пишаюсь тим, що знайома з IOM Ukraine. Ця організація протидіє торгівлі людьми в Україні вже протягом 20 років і за цей час 15 000 постраждалих від сучасного рабства отримали медичну, психосоціальну та правову допомогу, а професійні тренінги та надане МОМ обладнання дозволили їм розпочати власний бізнес.
З нагоди її ювілею МОМ зібрала державних службовців, представників громадянського суспільства та міжнародних експертів на конференцію в Києві. Захід відбувся за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID Ukraine - USAID Україна) та Офісу з моніторингу та протидії торгівлі людьми Державного департаменту США (J/TIP).
Я відвідала цей захід, як волонтер. Влітку я і 22 дівчат і хлопців пройшли літню школу від МОМ "Разом до успіху" і п'ятьох (Liliia Ablezghova Olga Silchenko Анна Перепечай) відзначили за успішно-створені проекти волонтерством. Мені було цікаво все! Сучасні експозиції, виставки, люди, структура конференції, ролі. Дуже вдячна МОМ за шанс саморозвитку і отримання такого корисного досвіду!Дивись на ФБ

Немає коментарів:

Дописати коментар