Учасникам конкурсу Учитель року - 2017

Дорогі  колеги як і обіцяла, в розділі "Програми" зявилися покрокові пояснення, як користуватися сучасними програмами.
Ще хотіла би висловити думку щодо конкурсу. Мені дуже пощастило познайомитися з такими професіоналами як ви, я обовязково буду користуватися тими методами та прийомами, які були вами озвучені. Цей тиждень був складним для всіх нас, але ми залишились людьми, ніхто нікого не підставляв, навпаки кожен один одному допомагав. Тому я пишаюся тим, що наважилася і взяла участь у цьому конкурсі. Я бажаю вам натхнення, творчості у своїй нелегкій праці, а в особистому житті хай буде здоровя, щастя, любов, достаток.
А ось і деякі фото, які я обіцяла висвітлити.                                               




                                                                                               
                  

Немає коментарів:

Дописати коментар