Дистанційне навчання


Електронний урок в 5 класі
Тема. Мова музики.
Привіт мій друже! Сьогодні в нас буде незвичайний урок. Чи любиш ти готувати? Я хочу навчити тебе готувати страву «Музичний твір». Щоб приготувати цю страву треба знати усі інгредієнти.
Перший, найголовніший інгредієнт – це мелодія. Основна музична думка вокального чи інструментального твору. Ось послухай мелодію.
А тепер спробуй проспівати її без слів. Вийшло? Молодець. Коли під час слухання тобі хочеться співати – це твій слух виділяє мелодію і відтворює голосом.
Для того, щоб дізнатись наступний інгредієнт нашої страви розгадай ребус.
Ти вже знаєш, що звуки бувають стійкі (на них завершується твір) і не стійкі, які викликають відчуття незавершеності і вимагають руху до стійкого звуку.
Відгадай кросворд, щоб трішки згадати поняття про які далі буде йти мова. 
Обери лад в якому хочеш зараз поспівати: Мажор чи мінор. Нагадаю. Не забувай, що це все складові інгредієнту «Гармонія». 
Розспівування гамма до мажор, ля мінор.
Наступний інгредієнт може бути тихим чи голосним. Давай його проспіваємо.
Як називається цей інгредієнт?  Впиши пропущене слово.
З наступним інгредієнтом ти знайомий з першого класу. Без нього не можливо правильно приготувати страву. Завжди він різний. Виразність музики, її характер і настрій залежать від швидкості виконання твору. Темп позначається італійським терміном. Подивись відео, давай перевіримо твою пам'ять.
Молодець. Останній інгредієнт це тембр. Як ти думаєш, що це?
Голоси інструментів усі різні. Назви ці різниці.
Людський голос теж має тембр. Подивись це відео і порівняй голоси з інструментами які ти чув.
Ура. Ми з тобою дізналися всі потрібні інгредієнти для нашої страви, але кожен раз вона буде різною за смаком, неповторною, бо кухарів композиторів багато, а рецепт один, вони просто додають щось особливого страві.
Давай послухаємо Петра Чайковського «Італійська пісенька»,  «Старовинна французька пісенька».
 Спробуй виділити всі інгредієнти з цих творів по черзі.
Давай поспіваємо. Це також весела, смачна, яскрава страва «Веселкова» кулінар - О. Янушкевич.
Сьогодні ми з тобою були справжніми кулінарами. Сподобався урок?Тепер ти знаєш всі секрети мови музики і зможеш чути в музичних творах те, чого раніше не чув.
Бажаю тобі успіхів! До зустрічі на наступному уроці!



Електронний урок в 6 класі
Тема. Сучасні вокальні жанри.

Привіт! Сьогодні я тебе зустрічаю власно написаним віршем.
Неначе сонце спів стрічає,
Урок наш шлях свій починає.
Тебе запрошую мій друг
У величезний співу круг.
Послухай цю пісню в моєму виконанні. Чи знаєш ти хто її автор?
Це Булат Окуджава і його власна пісня «Музикант», щоб дізнатися як називаються люди, які співають і виконують під супровід власні пісні пройди всі завдання.

Якщо тобі цікаво, то можеш подивитися бардів сучасної української музики.
Розгадай ребус, як одним словом можна назвати бардівську пісню?
Давай с тобою трішки поспіваємо. Послухай пісню «Хвостики-метелики» вірші і музика Наталії Май.
Чи можна цю пісню назвати авторською-бардівською? Правильно ні! Бо виконується вона під електронний супровід , називається естрадною, а головне Н.Май  - є композитором.
Давай перевіримо, про що ти сьогодні дізнався. Виконай цю вікторину.
Дякую тобі за твої старання. Ти великий молодець. Тепер ти знаєшь, що таке авторська та естрадна пісня. Можеш розрізнити співаків між собою. Ми гарно попрацювали. Розвивайся, будь творчою особистістю. Бажаю тобі успіхів.
                                                                   Відео


Електронний урок в 7 класі
Тема: Карнавал – свято музики і танцю.


Привіт мій друже. Сьогодні ми будемо з тобою подорожувати по всій земній кулі тому питання на яке ми маємо знайти відповідь буде таке: 
Що можна назвати святом музики і танцю?
Щоб знайти відповідь ми відправимось до міста на воді….. обери транспортний засіб на якому тобі краще до цього міста добратись.

Молодець, а що це? Підбери відповіді до слів.


Спробуй розшифрувати малюнки і напиши нижче свої здогадки.


Чи знаєш ти, що свято музики і танцю відбувається протягом 2 тижнів усюди, і в гондолах и в будинках і на площах лунає жива музика.
Послухай цю музику.

Спробуй проаналізувати цей твір.

Ми ніби потрапили на бал-маскарад чи не правда? Це венеціанське свято, написав цей твір Жан-Батист Арбан. Якщо хочеш дізнатись хто це, нажимай на це посилання.

 
Ми майже прилетіли. Подивись на цього птаха, чи впізнав ти його? Співай зі мною ніби ми папуги, не соромся, це ж цікаво.
 
Ми у Бразилії, а саме в її столиці – Ріо де Жанейро, дивись яскраве явище
Свято музики і танцю  – бразильські красуні танцюють на самбодромі – це до речі спеціальна територія, якою йдуть, танцюючи учасники. Це такий конкурс, де змагаються танцівники. Які різні самбодроми, у вигляді: дракона, слона, тигра, мешканці підводного царства, піратські кораблі. Знову лунає музика.
Тобі хотілось танцювати під час слухання?
Який має характер цей твір який написав Зекінья де Абреу? Почитай про нього ось тут.


Тепер ти зможеш дати відповідь на питання: «Що таке свято музики і танцю?»

Молодець. Але нам треба вже повертатися до України. Ми візьмемо з собою карнавал.
Давай поки летимо у літаку послухаємо пісню «На нашій Україні» яку написала Наталія Май . Зможеш заспівати разом зі мною?


Ось ми якраз її вивчили і прилетіли додому. А тепер чому б не зробити під цю пісню український карнавал? Це ж свято музики і танцю правильно?
Якщо в Венеції та Бразилії є костюми маски, що б ми надягли на карнавал?
Зроби колаж в презентації Power point «Український карнавал» і пришли сюди. telniuk.astv@gmail.com
В нас є символи - це наші віночки, наші народні костюми, і взагалі в нас настільки багато народних пісень запальних веселих, що можна було б вигадати власні фестивалі, доріжки і був би в нас не самбодром а гопакодром, а може козако-аркано-гопакодром.
Ми сьогодні стільки дізналися, давай підведемо підсумки нашої подорожі. Для цього пропоную зробити діаграму Вена. Перша половина це особливості Венеції, друга половина це Бразилія а між ними це те що їх об’єднує.

Дуже круто! Все правильно.
Намалюй свою маску – стань художником 



– 











Ти сьогодні великий молодець. Ми побували у Венеції, в Бразилії, дізнались, що таке карнавал. Ти був справжнім музичним критиком! Ми познайомились з зарубіжними композиторами, поспівали пісню "На нашій Україні" і отримали купу вражень. Сподобався урок?
Заповни відгук нижче.

Бажаю тобі успіхів. До зустрічі юний музикант.

Немає коментарів:

Дописати коментар