Привіт усім! 5.05 в школі відбувалося неймовірне. Я була спікером, довго готувалася і думала, що в мене нічого не вийде. Але ні! Я відчула ту атмосферу, яка панувала в Київі і моя посмішка не сходила з обличчя. Ще будучи в перший день на рефлексії з Анею (нашим ментором) я сказала, що в нашій школі буде складно провернути все, що ми пережили на локаціях. І я в цьому була впевнена, бо знаю наших пасивних учнів. На мій подив розкачалися вони швидко і з кожною вправою запалювалися ще більше і яскравіше. Тімбілдінг також усіх здивував своєю нестандарністю. В нас завжди були змагання з фізичної культури, але таких вправ ще не було. Також напередодні ми з командою Zero waste school підготували організаторів команд. Дуже рано вранці ми прийшли на спортивний майданчик і зробили локації. Я від них не очікувала такої згуртованості, впевненості. Мені дуже приємно було дивитися, як вони розказують правила, керують командою, допомогають один одному. Чесно, я стояла і насолоджувалася.
#ZWSUkraine

Немає коментарів:

Дописати коментар