Зі святом любі вчителі!

Вітання від Олени Шульги: "Я досі згодна віддати щось за те, щоб ще раз потрапити у свій одинадцятий клас.
І досі приходжу до своєї Любов Василіївни щоб вона поділилася зі мною мудрістю. Приходити виходить не часто, але.
Я вірю що навчання це найпрекрасніше, що може з вами трапитися.
І вірю, що харизматичність, любов і знання це все що потрібно справжньому вчителю.
Я щаслива, що моє життя, повертаючись з боку в бік, таки повернулося тим, де з думками про освіту я прокидаюся і засинаю. А ще бачу освітян у снах. От нещодавно уві сні я говорила з Мykola Skyba про індивідуальні траєкторії))
І щаслива що ви такі різні. Хтось з вас вболіває за класичну освіту, хтось альтернативну та ту що триває все життя, хтось ризикує і створює середовище для хоумскулерів. Хтось пише підручники, а хтось перекреслює навчальні плани. Хтось започатковує освітні видання і показую що за кожним з вас своя історія, своє життя.
Вітаю вас зі святом! Навчайте, виходьте за рамки, не бійтесь бути собою. Ми любимо вас саме за те, якими ви є!"Дивись на ФБ


Немає коментарів:

Дописати коментар