Третього дня в Середу була тема «Сортування! Навіщо воно потрібне».
Урок біології розпочав день – всі працювали над стратегією сталого розвитку, об’єднувались в групи і досліджували свої теми. Англійська мова стала клубом спілкування та дискусій.
В цей день 1 група «Дослідники» зустрічалася з владою міста у виконкомі, де спілкувались, щодо опалого листя, його спалювання і сміття.
2 група «Медіа» зняли ролик про сортування відходів.
3 група «Практична» сортували, пресували і здавали на переробку.
4 група «Технологічна» створювали вироби з втор сировини – щепи, картону, ґудзиків, тирси, а саме магнітики для ярмарку.
Ввечері Матіас з компанією учнів прибрали ділянку за містом і відпочили, посмаживши сардельки, картоплю і погравши в цікаві ігри, особливо запам’яталась гра «Кемел».
Урок біології розпочав день – всі працювали над стратегією сталого розвитку, об’єднувались в групи і досліджували свої теми. Англійська мова стала клубом спілкування та дискусій.
В цей день 1 група «Дослідники» зустрічалася з владою міста у виконкомі, де спілкувались, щодо опалого листя, його спалювання і сміття.
2 група «Медіа» зняли ролик про сортування відходів.
3 група «Практична» сортували, пресували і здавали на переробку.
4 група «Технологічна» створювали вироби з втор сировини – щепи, картону, ґудзиків, тирси, а саме магнітики для ярмарку.
Ввечері Матіас з компанією учнів прибрали ділянку за містом і відпочили, посмаживши сардельки, картоплю і погравши в цікаві ігри, особливо запам’яталась гра «Кемел».

Немає коментарів:
Дописати коментар