Приємний подаруночок

Коли я була на #ZWSUkraine 😍перед нами виступав Roman Puchko 👨‍💼 з темою про кругову економіку, і тоді ми ще побачили книжку 😮, яка вміє плавати, і не боїться води🚣‍♀️. І ще я сказала про ЕКО-машину 🚛 і йому сподобалась ця назва)))🤗 Так ось, потім я поширила петицію про заборону поліетиленових пакетів зі сторінки Романа, віддала свій голос. Петиція набрала усі голоси і Роман вирішив зробити приємні та корисні подаруночки для своїх "Шерів")))🎁
Пішла сьогодні на Нову пошту, по дорозі зустріла чоловіка сестри і розказала куди йду)😁 Йому також стало цікаво і він почекав, коли я отримаю посилку, щоб подивитися, що там буде?🤭 Відкриваю коробочку, а там мішечок для фруктів та овочів (приємна заміна пакетам) і перша реакція була його: "Класс, это же мешочек для фруктов и овощей.🍊🍓🥑 Мы с Кристинкой (його дружина) хотели заказать себе, но не знали какую лучше (не знаю, які види цих мішечков бувають, може він мав на увазі який виробник краще?) Ооо, так это еще и сделано в Украине?)💙💛 Украина всегда производит только нужные и востребованные продукты!🤩 А ты знаешь, что ее стирать можно? 😮Это же крутая вещь!..." Так, його монолог був довгим, 😎подивіться яка реакція. Це круто, коли люди прагнуть зберегти екологію #ZWSUkrainsk. Я зрозуміла одне, зараз дуже модно бути екологічно-культурним.
Дякую Roman Puchko за такий класний, корисний, екологічний подарунок. Дуже дуже приємно😄

Немає коментарів:

Дописати коментар