Знайомство з гордістю мого міста

Я вдячна Міжнародній організації з міграції за те, що побувала в літньому таборі "Разом до успіху", що поїхала на конференцію в жовтні, і саме там побачила діяльність цієї організації. Сьогодні я познайомилась з людьми, яким допомогла МОМ. Вони втілили свою мрію, створили швейну фабрику VELNA Velna__shop і тепер їх знає вся країна, вони постійно приймають участь у всеукраїнських проектах. Світ тісний, але я ніколи не думала дивлячись виставку на конференції, що колись буду працювати з ними. МОМ надихає людей, а вони надихають нас. Ви даєте можливість людям займатися своєю улюбленою справою, і роблять вони все з любов'ю, якісно. Їхні працівниці не тільки швачки, але й ще моделі, дизайнери. ВАУ! ВАУ! ВАУ!
Ми вже запланували цікаві заходи, які проведемо для учнів старшої школи. Я мріяла про "живу книгу" і ось, вона в моєму місті. Пишаюсь, пишаюсь, пишаюсь тим, що вони в нас є.

Немає коментарів:

Дописати коментар