Курси

Що таке курси? Що робити коли курси два роки поспіль?
Це не проблема, це досвід, який ти отримуєш при написанні роботи і при її захисті. ЦЕ нові знайомства, які у професії вчителя просто необхідні.
Завжди дивуюсь, коли вчителі бояться виступати перед іншими вчителями, то мабуть лінь, чи може страх, що в когось буде краще.
Як кажу я, як відповідь вище, хто мені таке каже: "Не може бути твоє - неправильним, бо воно твоє, і ти його так бачиш і проживаєш."
ЦЮ відповідь я знайшла ще у 2017 році, коли вперше брала участь в професійному всеукраїнському конкурсі, і там я дійсно не знала, що в мене може бути щось не схоже на інших, я думала, що це неправильно.
Тому не бійтесь їздити, знайомитись з колегами, а тим паче займатися саморозвитком, як це складно би не було.

Немає коментарів:

Дописати коментар