Пригоди

Почався мій листопад з Третього Всеукраїнського форуму молодіжних працівників та працівниць.
Як я туди потрапила? Просто проект "Гілка" увійшов у 60 найкращих молодіжних практик України в 2019 році.
Взагалі мені стало дуже цікаво побачити справжні молодіжні центри та їх роботу. Надихнула боротьба молоді за простір, який вони відвоювали і своїми силами зробили ремонт.
На Східній Україні, тобто в нас є приклад гарної роботи молодіжного простору "Вільна хата". Всі знають, як молодь працює в м.Краматорськ. Сподіваюсь в нас також буде щось подібне, бо наші підлітки можуть гараздо більше ніж роблять зараз.
Три дні 150 молодіжних працівників і працівниць слухали крутих спікерів, нові тенденції в молодіжній роботі, відвідували центри, які працюють в різних напрямах і не схожі між собою.
Я познайомилась з багатьма класними людьми і дізналась, що молодіжні спілки - це, як велика родина, де кожен один одного знає і допоможе, якщо потрібна буде допомога.
Дякую за такий досвід організаторам цього форуму і всім тим з ким я спілкувалась!
P.S.: Подарунок в м.Краматорськ був переданий успішно!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар