Обрії майбутнього

Привіт привіт!!! З листопада назбиралася купа новин, тому щоб привітати з Новим роком треба спочатку написати про все, що було!
24.10.19 я відвідала вперше філософський семінар "Обрії майбутнього", організатором якого стала Vladislava Kobets.
Що можу сказати? Згадуючи себе підлітком розумію, що завдяки роздумам я обрала свій шлях, але завдяки моїм педагогам, які вчасно давали загадки для роздумів я і можу нормально мислити. Хоч я і не дуже полюбляла філософію, бо там завжди хотіли чути поняття, а я любила просто замислюватись, мріяти, фантазувати, на цьому семінарі відкривались головні теми майбутнього для підлітків, над якими вони навіть не думали раніше.
Такі бесіди, роздуми потрібні в цьому віці, щоб думати власною головою, а не чужою.
Дякую Влада за цікаву спікерку і гарно проведений час!

Немає коментарів:

Дописати коментар